top of page

רוכבי גנור אל המרסבא המנזר המופלא #7

עודכן: 15 בינו׳ 2021

יצאנו בשבת גשומה במרכז הארץ אך שמשית ויפה ללא גשם למדבר יהודה לחקור את מנזר המרסבא המופלא בפעם ה#7 !

עלינו למונטאר בעלייה מאתגרת , נשמנו אוויר והתרשמנו מהנוף של הר העזאזל

אחרי מנוחה צללנו בירידות ועליות תלולות לנחל הקדרון ישר לפינת החלמוניות שפורחות בדיוק עכשיו !

על שפת המצוק בקידרון

יאיר מדגמן !

המשכנו לאורך המצוק חלק ברכיבה וחלק בהליכה זהירה והגענו לפסגת הטיול - תצפית המרסבא, שם סיפרתי את סיפור הנזירות במדבר יהודה והנזיר הקדוש סבאס החנוט במנזר בארון זכוכית (ראיתי במו עיני)

סינגל המדף

לאחר הקפה התימני (צ'אי הפעם), ירדנו בירידות חזקות לבקעת הורקניה לתמונה ליד הטנק, והמשך דרך נחל אוג האתגרי לואדי אוג וטיפוס עבה אל סינגל אלמוג ומשם לרכבים שהשארנו בבוקר

קובי לקח אותי לדוכן תמרים מעולים ומגוונים של עלי, בנו של סוחר אתרוגים ולולבים הכי גדול ביריחו , כיבד בקפה והעמסנו תמרים, תפוזים, פומלות ולימונים עסיסיים לרכב כדי לחזור לגשם במרכז הארץ עייפים ומרוצים

טיול נוספים למרסבא יהיו בלילות סבאס 17/12 לקדרון המואר בנרות בכל הגומחות המערות והלארות שמול המנזר ראו פרטים והרשמה פה (אם הטיול מלא כתבו לי כנראה יפתח מחזור נוסף )

וכמובן בתיאום טיולים לקבוצות פרטיות המעוניינות בהדרכה למסלול זה ואחרים במדבר, לתיאום צרו קשר פה