top of page

טיולי אופניים - כל מה שצריך לדעת לפני שמצטרפים לקבוצה

יציאה לטיול אופניים היא חוויה מרגשת ומתגמלת במקביל, והיא מציעה עבורכם הזדמנות ייחודית לחקור את הנוף שמסביבכם תוך כדי שאתם עוסקים בפעילות פיזית. הצטרפות לקבוצה מאורגנת יכולה לשדרג את החוויה ולהוסיף אלמנט חברתי, וגם לספק עבורכם מסגרת מובנית וסביבה תומכת. אבל לפני שאתם מתחילים לדווש - הנה מה שאתם צריכים לדעת לפני השתתפות בטיול אופניים קבוצתי מאורגן.


בחירת הטיול הנכון


חשוב מאוד לבחור את הטיול הנכון כי לא כל טיול בהכרח יתאים עבורכם. חשוב לקחת בחשבון גורמים שונים ביניהם היעד של הטיול, רמת הקושי שלו ומשך הזמן שהוא אורך. אם אתם רוכבים על אופניים בשגרה לא תהיה לכם בעיה להצטרף אל טיולי אופניים מקצועיים, אבל אם אתם ברמה התחלתית- זה עלול להיות מאתגר מדי עבורכם וכדאי לבחור אחד אחר כמו קבוצה של רוכבים חובבים.



גנור טיולי אופניים

הכנה פיזית לקראת הטיול


אתם לא חייבים להיות אתלטים אולימפיים כדי להצטרף לטיול אופניים קבוצתי, אבל כן חשוב שתתכוננו פיזית. נסו להתאמן זמן מה מראש כדי לבנות סיבולת. עשו זאת עם תרגילים אירוביים או עם רכיבה על אופניים פרטיים שלכם במשטחים שונים. עבדו על הגמישות שלכם ואל תשכחו למתוח את השרירים כדי למנוע מהם להיתפס.


רכישת אופניים או השכרת אופניים?


אם יש לכם אופניים מקצועיים שמיועדים לתנאי שטח, אתם בהחלט יכולים להביא את שלכם מהבית. אבל אם אין לכם אופניים או שהאופניים שברשותכם אינם מתאימים- כדאי מאוד שתשקלו השכרת אופניים דרך החברה המארגנת, אצלנו למשל ניתן להשכיר אופניים רגילות או אופני הרים שטח חשמליים. לעיתים קרובות טיולי אופניים קבוצתיים מאפשרים לכם להשכיר את כל הציוד הנדרש לפני יציאה לחוויה.


היכרות ודינמיקה עם הקבוצה


כשרוכבים ביחד מתרחשים מספר דברים שייחודיים לטיולים מהסוג הזה. קודם כל, כולם צריכים לשמור על קצב אחיד פחות או יותר כדי שהקבוצה תישאר ביחד. דבר שני, זאת הזדמנות לייצר אינטראקציות חברתיות עם אנשים שלא בהכרח הייתם פוגשים ביומיום. חשוב לייצר אווירה נעימה, לכבד את כולם ולהתחשב ברמות מיומנויות שונות. דינמיקה קבוצתית יכולה לשפר מאוד את הטיול ולגרום לכם להתלכד כקבוצה.


איפה אפשר למצוא טיולי אופניים מאורגנים?


מחפשים טיולי אופניים בהתאמה אישית? בין אם אתם רוצים לצאת ליום כיף בשטח עם המשפחה או שאתם רוצים לצאת להרפתקה קבוצתית בשבילי ישראל- אתם מוזמנים ליצור קשר עם גנור טיולי אופניים שמארגנים טיולים חווייתיים ליחידים, זוגות, משפחות וקבוצות. עם הדרכה מקצועית וחיוך על הפנים- אין ספק שתצאו מהיום הזה שמחים ומרוצים!


גנור טיולי אופניים

77 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page