top of page

טיול שלג בהרי ירושלים חמישי 18/2/2021

השלג ירד ברביעי בלילה בהרי ירושלים .... אז בחמישי בבוקר העמסתי האופניים ויצאתי לדרך עם וייז פתוח על חסימות הכבישים..... קבעתי עם מספר רוכבים/ות שהתלבטו אבל ברגע האחרון הם התחרטו .... והפסידו בגדול ! אני נחוש, לא מוותר, אז קדימה לדרך !



להפתעתי בדרך מהשפלה לכיוון כביש 38 וצומת אשתאול לא היו כלל חסימות, רק ניידות במספר צמתים בדרך מחכות להוראת חסימה שלא באה והרבה משפחות שלקחו חופש מהסגר ומה-ZOOM של בית הספר ויצאו לחוויה אירופאית משעשעת.



בחרתי במסלול גבוה המתחיל בהר הטייסים - רמת רזיאל - סובב הר איתן - כניסה לקריית יערים בדרך נוף דרומית - כרם פלמ"ח צובה - המלון הנטוש בצומת קיפוצבה - נכנסתי לקיבוץ צובה המושלג והתקרבתי למלון בלמוט שנראה סגור מבחוץ.


למרות הסגר, הדלת הייתה פתוחה ובקבלה קיבלה את פניי הקפואות רחל בחום וסבר פנים יפות. אחרי שהזכרתי לה שבשנת 2015 קיבלנו שוקו חם במלון הנצור (אז גובה השלג היה 1 מטר!) - היא מיהרה להציע לי תה מנטה חם והזמנה לשבת במרפסת המלון ליהנות מהנוף והתה.



סיבוב בקיבוץ לתמונות שלג ונסיעה לחניון הסטף לתצפית על הדסה וירושלים המושלגת.


למזלי, מזנון הדרכים בכיכר הסטף היה פתוח והרבה מטיילים אוכלים שותים ומצטלמים - אין כמו שוקו חם לסיים טיול שלג, לא יכולתי להתאפק !



לסיכום היה כייף בשלג - בהזדמנות הבאה שיורד שלג בישראל אל תהססו - קיפצו על האופניים ואפילו סיבוב של מספר קילומטרים קטן מספיק להרגשה נפלאה לסופ"ש.


שבת שלום, הטשולנט כבר בתנור !



רוצים לשמור על קשר ולקבל ראשונים דיווחים, עדכונים, הצעות לטיולים וסופי שבוע?


📯 קבוצת SIGNAL (פתוחה) http://bit.ly/35SlLL3

📯 קבוצת TELEGRAM (שקטה) https://t.me/ganorbikez

📯 תפוצת WHATSAPP (תפוצה שקטה) להצטרפות לקבוצת מעבר לתפוצה הקלק פה


לרשימת הטיולים המלאה היכנסו https://www.ganorbikes.co.il

להשכרת אופני שטח חשמליים/רגילים לטיולים מודרכים/עצמאיים לחצו פה לכל הפרטים והמחירים


לפורום המועדון להצעות לטיולים, שאלות, תגובות, רעיונות וכו' כנסו לפורום והשפיעו !

254 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page